Méregtelenítés lúgosítással, egészségvédelem, új biológia, belső fény, szépségápolás, gyógymasszázs, reflexológia, savbázis egye
Méregtelenítés lúgosítással, egészségvédelem, új biológia, belső fény, szépségápolás, gyógymasszázs, reflexológia, savbázis egye
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Lúgosítás
 
Szépségápolás
 
Gyógymasszázs és talpmasszázs
 
Receptek
 
Sikerek
 
7 lépés az ideális súly eléréséhez

 

Dr. Robert O. Young:

Láss (pH) csodát! – Fogyókúra lúgosítással



11. FEJEZET


Hét lépés az ideális súly eléréséhez



A tudáshoz vezető első lépés az, ha tudjuk, hogy tudatlanok vagyunk.

- LORD DAVID CECIL




A testünkben három-négy hónap alatt lecserélődik az összes vérsejt. Ez azt jelenti, hogy három-négyhavonta teljesen új vérsejtjeid lesznek. Következésképpen, ha ezen a programon eltöltesz tizenkét hetet, az elég ahhoz, hogy jelenlegi véred nagy részét tökéletesen egészséges vérsejtekkel váltsd fel. Az egészséges vérrel pedig együtt jár egy egészséges test – egy egészséges testnek pedig nincs szüksége fölös kilókra. Élj a pH Csoda egészséges fogyókúrája szerint, s ez nem csak a súlyodat, de az életedet is meg fogja változtatni. Mindörökre. Mától fogva három hónap múlva szó szerint és átvitt értelemben is teljesen más ember leszel.

Több tízezer férfi, nő és gyermek választotta a lúgosító életmódot ahhoz, hogy lefogyjanak, és meg is tartsák a súlyukat – egészségesen és erősen. Hogy megértsd, milyen mélységű változást hoz ez létre benned, saját magadnak kell megtapasztalnod a különbséget abban, hogy hogyan érzel, gondolkozol és cselekszel.


Lesznek néhányan, akik azonnal fejest ugranak a programba, végigcsinálják, és azonnal elképesztő eredményeket tapasztalnak. Ha ezzel a hozzáállással őszintén jól érzed magad – ez személyiség kérdése -, akkor azt mondom, hajrá! A legtöbb ember ugyanakkor jobban képes alkalmazkodni a lassúbb váltásokhoz. Ha te ebbe a második kategóriába tartozol, akkor javaslom, hogy az ebben a fejezetben lefektetett első hat lépéshez fokozatosan szoktasd hozzá magad, hogy amikor elérkezel a hetedik lépéshez – ami valójában nem más, és ezt később elmagyarázom, mint a 12 hetes program kezdete – addigra 100 százalékban készen állj a program 100 százalékos betartására. Ez az általam ismert legjobb formula, amely 100 százalékos eredményt hoz, és 100 százalékban véglegesen. Az életed ugyanolyan biztosan megváltozik akkor is, ha csak apró lépésenként haladsz előre, mint azoké, akik először nagyot ugranak, és csak később kérdeznek. S valószínű, hogy a változás így természetesebbnek is tűnik majd – olyan lesz, aminél megmaradsz. Életre szóló változás.


Ez a fejezet tehát végigvezet téged azon a folyamaton, hogy összerakosgasd az ebben a könyvben lefektetett kockákat: a tested hidratálását, a helyes táplálkozást, a megfelelő testmozgást, az étrend-kiegészítőket, valamint érzelmi, pszichológiai (célok) és spirituális (külső-belső méregtelenítés) önmagad megtisztítását. Végül pedig valóban készen állsz majd a kezdésre. A 7. lépésben egy Folyékony tisztítókúrával kezdesz majd, amely átvezet a teljes pH Csoda Életmód programra, és elkezdődik az utazás megújult, karcsú, egészséges és energikus önmagad felé.


  1. LÉPÉS – HIDRATÁLÁS


Az ideális súlyod elérése érdekében az első lépés - mindazon okok miatt, amiket az 5. fejezetben felsoroltam - hogy teljesen hidratáld a tested. Ez egy elég egyszerű kezdés: Igyál vizet! Jó vizet, természetesen. Lúgos vizet (9.5 vagy afölötti pH). Ha nincs olyan víztisztító géped, amely ezt létrehozza számodra, akkor vásárolj tisztított vizet és tegyél bele szódabikarbónát, nátrium-kloritot, vagy nátrium-szilikátot, ahogy azt az 5. fejezetben ismertettem.


El kell kötelezned magad, hogy ellátod a testedet annyi vízzel, amennyire szüksége van ahhoz, hogy egészséges legyen, és egészséges súlyban legyen. Ennek érdekében most azonnal szánj néhány percet arra, hogy kiszámold, mennyi vízre van szükséged, és megtervezd, hogy hogyan fogsz hozzájutni. Ha ezt fel is írod a fejezet végén található táblázatba, az segíteni fog abban, hogy célon tudd tartani magad.


Minden nap szükséged van 15 testsúly-kilogrammonként 1 liter lúgos vízre. Így egy 105 kilós személynek napi 7 liter vizet kell meginnia, egy 75 kilós személynek 5 litert, stb. Írd be a saját személyes napi lúgos víz-fogyasztási célkitűzésedet a mellékletben található 1. sz. táblázatba.


Becsüld meg, hogy jelenleg mennyi vizet iszol ténylegesen naponta. Csak a lúgos vizet vedd figyelembe, a szénsavas ásványvíz, gyümölcslevek, kávé, illetve egyéb édesített vagy szénsavas folyadékok nem számítanak. Számold át a kapott eredményt literbe. 1 liter az 10 deciliter, egy pohár az nagyjából 2,5 deciliternek felel meg. Írd ezt le a mellékelt vízfogyasztási táblázatba. Ezután számold ki, hogy mennyivel kell többet innod naponta ahhoz, hogy elérd a célodat.


Fokozatosan dolgozd fel a mennyiséget a célodig. Javaslom, hogy egy hét alatt növeld meg a mennyiséget úgy, hogy minden nap egy kicsivel több lúgos vizet iszol: oszd el 7-el a plusz vízmennyiséget – ez lesz az a mennyiség, amivel naponta meg kell növelned a jelenlegit, amíg el nem éred a célt – és hozz létre egy időbeosztást magadnak. Tedd reálissá: írd le a táblázatba. Tartsd magadnál, vagy tedd ki egy olyan helyre, ahol gyakran látod. Aztán pedig tartsd be.


Például, ha 90 kiló vagy, akkor naponta meg kell innod 6 liter elektronban gazdag lúgos vizet. Ha jelenleg megiszol átlagosan 2,5 litert naponta (ami meglehetősen jó lenne, az amerikai standardot tekintve), akkor még 3,5 litert kell hozzáadnod. Ez héttel osztva annyit jelent, hogy a következő hét során napi fél literrel kell növelned a mennyiséget. Holnap 3 litert kell innod, holnapután 3,5 litert, a következő nap 4 litert, és így tovább. A táblázatod így nézne ki:





Hozzáadandó vízmennyiség (liter)

Napi célkitűzés (liter)

1. nap

½

3

2. nap

½

3 ½

3. nap

½

4

4. nap

½

4 ½

5. nap

½

5

6. nap

½

5 ½

7. nap

½

6


Ha a kalkulált mennyiség, amivel a vízfogyasztást naponta növelned kéne, túl soknak tűnik, akkor meghosszabbíthatod a cél eléréséhez szükséges időt tíz napra vagy két hétre, vagy amennyire szükséged van. Ha így teszel, a haladásod talán nem lesz olyan gyors. De ez egy életre szóló terv, és ha rászánod az időt, hogy helyesen csináld, és úgy, ahogy kényelmes számodra, akkor valószínűleg betartod majd, és hosszú távon is sikeres leszel. Természetesen a „fokozatosság” sem jó mindenkinek; ha ebbe a típusba tartozol, akkor csak rajta, idd meg a célmennyiséget még ma! Ha a tested túl erősen reagál, még mindig lassíthatsz, és felépítheted újra, lassabban.


Tudom, hogy elsőre nagyon soknak tűnhet ennyit meginni. A legtöbb embernek ez nagy változás. Talán segíthet, ha beosztod a mennyiséget, legalábbis az elején: reggel éhgyomorra 1 litert, egy másikat 10:00 körül, a következőt ebédnél, és így tovább, végig a nap folyamán, aztán az utolsó litert lefekvés előtt. (Ismétlem: kötelezd el magad úgy, hogy leírod!) Mindig legyen nálad lúgos víz. Amikor elkezded, rá fogsz jönni, hogy minél több vizet adsz a testednek, annál többre lesz szüksége – és annál több vizet kívánsz majd. Szokásoddá válik, és egy idő után nem is kell megtervezned. Vágyni fogsz a vízre.


Ha megtörténik veled, hogy ez a program megszűnik működni számodra, ha nem fogysz tovább, pedig még nem érted el az ideális súlyodat, akkor mindenekelőtt ellenőrizd a napi vízfogyasztásodat. Amikor az ügyfeleim nem érik el a kívánt eredményeket, vagy elakadnak, az szinte mindig azért van, mert abbahagyták azokat a dolgokat, amik először eredményeket hoztak számukra. Leggyakrabban abbahagyták a teljes hidratálást. Amikor visszatérnek ahhoz, hogy ellátják a testüket annyi elektronban gazdag vízzel, amennyire annak szüksége van, a kilók újra apadni kezdenek. Következésképp, az úton az első lépés az, ahová mindig vissza kell térned, ha bármikor eltévednél.



A naponta szükséges vízmennyiség számomra (célkitűzés): _____ liter.


Az a vízmennyiség, amit jelenleg iszom naponta: _____ liter.


Az a vízmennyiség, amivel meg kell növelnem a napi

fogyasztást. (A második érték kivonva az elsőből) _____ liter.

Az a vízmennyiség, amit naponta hozzá kell adnom a jelenlegihez

a következő hét során: _____ liter.






Hozzáadandó vízmennyiség (liter)

Napi célkitűzés (liter)

1. nap



2. nap



3. nap



4. nap



5. nap



6. nap



7. nap







  1. LÉPÉS – TÁPLÁLKOZZ HELYESEN EGY ÉLETEN ÁT


A második lépés az, hogy teljes kiőrlésű, természetes, finomítatlan bio-élelmiszereket egyél, s a táplálkozásodat zöldségek és egészséges zsiradékok köré összpontosítsd, ahogy azt a 6. és a 8. fejezetben írtam. Lehet, hogy ezt is fokozatosan szeretnéd csinálni, hagyva, hogy a tested hozzászokjon az újfajta energiához, és lassabban szabaduljon meg a mérgektől, amivel csökken az esélye a kellemetlen tüneteknek, amit a felszabaduló mérgek okozhatnak. Vagy válts azonnal, ha ez a stílusod; a hidratálás felépítésére vonatkozó tanácsaim itt is érvényesek.


Azok számára, akik a fokozatosság elvét követik, ezt a szakaszt „átmenetnek” hívom. Az átmeneti szakaszt részletesebben a pH Csoda című könyvemben taglaltam. Abban a könyvben az „Átmenet” fejezet tizenkét lépést javasol a savas ételek eltávolítására az étkezésünkből. Ezek röviden a következők:


  1. Változtasd meg a reggelidet, szabadulj meg a savas müzliktől, a tojástól, a péksüteményektől, a tejtermékektől, a gyümölcslétől, és a kávétól, azoknak a lúgos ételeknek a javára, amiket bármely más napszakban is választanál ebben a programban, előnyben részesítve a zöldségeket.

  2. Minden étkezésnél a tányérod ¾ részét zöldségekkel rakd tele.

  3. Növeld meg a nyers ételek mennyiségét.

  4. Hagyd el a cukros desszerteket.

  5. Szüntesd be a húsfogyasztást.

  6. Hagyd el a tejtermékeket.

  7. Ne egyél több élesztőt.

  8. Szabadulj meg a fehér liszttől.

  9. Válts a fehér rizsről barna rizsre.

  10. Kerüld a hozzáadott cukrot.

  11. Csak alacsony cukortartalmú gyümölcsöket fogyassz.

  12. Ellenőrizd a fűszereidet.



Ez konkrétan úgy hangzik, mintha pusztán arról lenne szó, hogy elhagyod mindazt, amit ehetnél, de ha használod a 8. fejezetben a lúgosító ételekről leírt információkat, és a 12. fejezetben szereplő menüket és recepteket, akkor rengeteg egészséges, lúgosító alternatívát találhatsz. Bizonyos ételeket, mint például a tofu vagy a magvak, a félkész veggie burgerek vagy a főtt ételek, esetleg gyakrabban használhatsz az átmeneti szakaszban, de végül lecsökkented vagy elhagyod majd őket, amikor a tested teljesen lúgossá válik.

  1. LÉPÉS – TESTMOZGÁS


A harmadik lépés a megfelelő testmozgást foglalja magában, a megfelelő mennyiségben. Én az ugrószőnyeget részesítem előnyben, ahogy azt a 10. fejezetből láthattad, de lehet, hogy neked jobban tetszik a séta, az úszás, a kerékpár, a súlyzók, vagy a zsírégető gépek, mint amilyen például az ellipszis-tréner, vagy bármilyen más mozgásforma, ami segít kiizzasztani a sok fölösleges savat a testedből. Bármit is választasz, végezd legalább hetente öt alkalommal, és legalább tizenöt percig (vagy legfeljebb egy órán át) – és mindenképp izzadj közben. Ezen kívül heti három alkalommal (váltott napokon) adj az aerob mozgáshoz erőnléti edzést is. Kövesd a 10. fejezetben vázolt programot.

Itt is segítségedre lehet egy leírt tervezet abban, hogy elvégezd, amire a testednek szüksége van – és kötelezd el magad arra, hogy megcsinálod. Kezdd azzal, hogy leírod a kedvenc fizikai tevékenységeidet – legalább ötöt. Tégy egy pipát azok mellé, amik úgy mozgatják meg az izmaidat, hogy segítik a nyirokrendszert és megizzasztanak. Ezek közül karikázd be azokat, amelyeket rendszeres részévé tudsz tenni az életednek. Ragaszkodj ahhoz, amit nagyon szeretsz, vagy váltogasd őket, ha szereted a változatosságot. Végül pedig, az alábbi táblázatban, vagy talán még jobb, ha a saját naptáradban, pontosan jegyezd fel, hogy legalább az elkövetkező harminc napban mikor, hol, és kivel fogod végezni ezeket az edzéseket. Egyeztess időpontokat magaddal, legalább heti öt napra, és legalább tizenöt percre (vagy amíg le nem izzadsz).


Az öt kedvenc fizikai tevékenységem: Jó a nyirokmirigyeknek/izzaszt?


1 ______________________________________ __________________.


2.______________________________________ __________________


3.______________________________________ __________________


4.______________________________________ __________________

5.______________________________________ __________________



Vasárnap

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat






































Mint minden új edzésprogramnál, ezt is egyeztesd az orvosoddal, mielőtt hozzákezdenél.




  1. LÉPÉS – ÉTRENDKIEGÉSZÍTŐK


Amikor már helyretetted, hogy mit iszol és mit eszel, a következő fázis az, hogy elkezded fogyasztani a 9. fejezetben részletezett, elektronokban gazdag étrend-kiegészítőket.


Javaslom, hogy fokozatosan emeld az adagokat, amíg el nem éred a teljes dózist. Kezdj napi egyszer egy kapszulával, és dolgozd fel magad a teljes ajánlott mennyiségig. Ami a SuperGreenst illeti, kezdd el úgy, hogy negyed mérőkanállal teszel minden liter vízbe, és fokozatosan juss el addig, hogy teljes mérőkanállal teszel minden literhez. Ha nagyon savas állapotban kezded a programot, akkor próbáld ki, hogy kezdetben váltogatod a SuperGreenst jó minőségű, tiszta, pH cseppekkel kiegészített lúgos vízzel, és csak később juss el odáig, hogy minden liter vízbe SuperGreenst teszel.


A kapszulákat étkezés vagy ivás közben vedd be, legalább napi hat alkalommal, a folyékony kolloidális cseppeket pedig a nyelved alá tedd, étkezés vagy ivás előtt.

  1. LÉPÉS – GONDOSKODJ A MEGFELELŐ ÉRZELMI KÖRNYEZETRŐL


Most már helyükön vannak a fizikai testedről való gondoskodáshoz szükséges fő összetevők, de nem érünk az út végére, hacsak nem gondoskodunk az elménkről, a szívünkről és a lelkünkről, ahogy azt a 7. fejezetben tárgyaltuk. Muszáj megszakítani a negatív gondolatok, érzelmek és cselekedetek ciklusát, amelyek éppoly biztosan savasítják a testet, mint a cukor. Az egész életmódod lúgosító kell, hogy legyen, nem csak az étkezés és a testmozgás, de a kapcsolataid, a szellemiséged, az érzelmi életed is. Tisztulj meg érzelmileg is, tápláld a lelkedet, találj vissza valódi önmagadhoz. Teljes személyiségednek szüksége van az átalakulásra, nemcsak fizikai testednek.


Gondold végig, hogy hol tartasz szellemileg, érzelmileg, és lelkileg. Mint minden más esetben, amikor komolyan el akarsz érni valamit, ki kell dolgoznod egy tervet arra, hogy hogyan fogsz előrelépni ezen a területen is, beleértve a pontos célokat, határidőket és időbeosztást. A 7. fejezetben lefektetett stratégiák segítenek majd.


 
Kapcsolat
 
Termékek rendelése
 
Vállalkozási lehetőség
 
Egészségügyi cikkek
 
Üvegfestés
 
Linkajánló
 
Naptár
2020. Szeptember
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
 
Óra
 
Látogatók száma
Indulás: 2007-08-30
 

Lilith Megéhezik 4 - Az Apáca Show,a fantasy új epizódja elérhetõ    *****    Felnõtt mesék, különös történetek, némi erotikával fûszerezve. Versek, eszmefuttatások. Underground írások,Sniffanytól.    *****    BLACKPINK NEWS &#8226; Gyere és ismerd meg a világ egyik legismertebb és legnépszerûbb dél-koreai bandját, a BLACKPINK-et!    *****    LEPD MEG MAGAD VAGY SZERETTEDET EGY KÜLÖNLEGES MANDALÁVAL, VAGY ÁSVÁNYÉKSZERREL! RENDELÉS ÜZENETBEN VAGY AZ OLDALON!    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    IGAZÁN DÖGÖS ÉS EGYEDI SZERETNÉL LENNI? 10-20% CSAK MA MINDEN ÁSVÁNYKARKÖTÕRE, GYÖNGYKARKÖTÕRE, MEDÁLRA! NÉZD MEG FB-OT!    *****    "Eljött értünk a végzet, s keze nyomán milliók hulltak élettelenül a porba. Félelem bûze áradt szét." - SZEREPJÁTÉK    *****    Angolturi Lerakat - Angol használtruha kereskedés. Gyerek és felnõtt ruhák már 350.-Ft/kg-tól Gyors kiszállítás    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    KÖLTÖZÉS - www.kitfitbefit.hu- Fitness - Életmód - Cikkek- www.kitfitbefit.hu - www.kitfitbefit.hu - www. kitfitbefit.hu    *****    Ismerd meg és nézd meg a norvég SKAM címû sorozatot és 7 további remake sorozatát! Naponta friss hírek! SKAM - SKAM    *****    Suzanne Collins - Énekesmadarak és kígyók balladája Gyere nézz be! #ÉhezõkViadala #Read&Speak Blog #GyereNézzBe    *****    Mistfall egy csodálatos hely amely elvarázsol játék közben!    *****    Mistfall egy gyönyörû hely amely elvarázsol játék közben!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek bele kell néznie. Rendeld meg a képleted én segítek értelmezni amit látsz!    *****    Hamarosan megjelenik a Csókfülke címû film második része. Premier: 2020 július 24. Ne maradj le semmilyen információról!    *****    Silhouette in the Darkness - Reménykedni valamiben, majd elveszíteni: az jobban fáj, mintha semmit sem reméltél volna.    *****    Enigma Disease &#8881; Egy háborút már önmagában vívni is nehéz; s megmenteni mindenkit? Tudd: nem lehet...    *****    Horoszkóp megrendelések, asztrológiai és ezoterikus olvasmányok, szoftverek, letöltések. Szeretettel várlak az oldalon!!    *****    Részletes személyiség és sors analízis,3 év elõrejelzéssel + ajándék névmisztikai elemzés júliusban. Rendeld meg most!!!